Saturday, March 13, 2010

HopeLess

I don't know what i am doing now.
I feel stupid & dumb
My heart is beating
My heart is crying
My tears worthless
I thought im strong
I thought im ok
I thought im heal
in fact, im just cheating myself
why am i bother so much?
why im so kepo?
why im being stupid once again?
sighs... :'(
perhaps i need pain killer...

1 comments:

Anonymous said...

今天是我第二次看到她哭,心里感觉帮不到她,很过不去。她不曾说过是什么原因,也不愿再提。但是我知道是“他”引起的。只有“他”才有这机会可以引响她为“他”流泪。我真的不懂还可以帮什么,做什么,但是我只知道无论我服出多少,也没办法待替“他”。
×××你已22岁了,是时候要学会怎样面对和解决。可以的话,把你心里的话,找一次机会和“他”好好谈清楚。不然这结永远都会在你心中徘徊,不但会令你伤心流泪,而且会影响你一生。好好想想吧!加油。。。。。

Post a Comment